ما روابط با آمریکا می خواهیم چه بکنیم، روابط ما با آمریکا، روابط یک مظلوم با یک ظالم است. روابط یک غارت شده با یک غارتگر است. ما می خواهیم چه کنیم؟ آنها میل دارند، که با ما روابط داشته باشند، آنها احتیاج دارند که با ما روابط داشته باشند، ما چه احتیاجی به آمریکا داریم؟ آمریکا آن طرف دنیاست، آنها می خواهند که بازار داشته باشند این جا، آن ها باز طمع دارند که نفت ما را بخورند. ما که، اسلام که بنا ندارد که ظلم به دیگری بکند، مظلوم هم نخواهد شد.
[صحیفه نور، جلد: ۶، ص : ۵۷]

امام جان، پدرت خوب، مادرت خوب، آقا اگه ما با آمریکاییها رابطه نداشته باشیم که از گرسنگی میمیریم. کی شکم ما رو سیر کنه، کی میتونه ماشین بخره، مرغ و خروس هم دیگه با این گرونی به فکر تولید مثل و تولید تخم مرغ نیستند. آقا جان، ما می خوایم پیشرفت کنیم با این صحبتهای شما ما پیشرفت نمی کنیم. قصد جسارت ندارما، حرفاتون ثلیث و شیواست ولی مثل قرآن، خوبه که توی خونه باشه و هر از چند گاهی مطالعه بشه برای سرگرمی، برای فارغ شدن از قرض و قسط و وام و ... . ما مگه میتونیم و اصلا توانشو داریم به کدخدا بی محلی کنیم؟ امام جان، ناراحت نشو، قصد توهین ندارم، اینجا دیگه مثل اوایل انقلاب نیست، الآن اکثر مردم ما و نیز مسئولان ما روشنفکر هستند، پس انتظار نداشته باش هنوز به اصول اوایل انقلاب پایبند باشیم. نماز و روزه و قرآن رو ترک نمی کنیم ولی اصلا از اونا کمک هم نمی خوایم، چون از یک روشنفکر بعیده که برای حل مشکلاتش از نماز و روزه و قرآن کمک بگیره. البته هنوز هم کسانی هستند که باز هم مثل شما فکر می کنند و به قول معروف هنوز مثل زمان انقلاب و جنگ رفتار می کنند و تغییری در رفتارشون پیدا نشد، هر چند تعدادشون بسیار ناچیزه ولی برای ما روشنفکرا خیلی مشکل درست می کنند و یقینا باعث عقب ماندگی کشور هستند.

و نکته آخر (از سایت مبارز کلیپ) این که این روز ها همه خوشحالند، از اوباما و نتانیاهو تا همین حاجی شهرمان که سجده شکر می کند که بنز(!) ارزان شد!

بخند، دیگر سانتریفیوژ ها نمی چرخند..



نظرات شما عزیزان:

بچه آبی
ساعت14:07---21 بهمن 1392
س

چون جواب بدی، مخاطبات بیشتر میشم و یه رابطه دو طرفه ایجاد میشه!!!

ممنون که بحرفم گوش کردی!!

می تو
پاسخ:سلام. حرفت کاملا درسته.


بچه آبی
ساعت15:31---20 بهمن 1392
س

جوابت نظراتتم بدی بدک نیست!!

چند شب پیش اخبار می گفت 60درصد معوقات بانکی فقط متعلق به 306 نفر میشه-

من موندم تو این کاراها!!؟؟؟

می تو
پاسخ:چون گفتی جواب بده، جواب می دم: به جوونم قسم که من جزو 306 تا نیستم. من باید جواب چیو بدم؟


بی نشان
ساعت12:52---19 بهمن 1392
سلام خیلی خوب میشد اگ این مسئولین کوتاهی نمیکردند خیانت های داخلی کشور رو ب این روز انداخت مردم ما گناه ندارن مسئولین چرا واس ی جمعیت 70 میلیونی بی برنامه عمل کردند چرا جوونای دهه 60 مشکل کار دارن قبول کن مردم از بی برنامه گیهای مسئولین خسته اند چرا 90 درصد معوقات بانکی سهم 30 نفره این بلایی که مسئولین سر این ملت اوردن به مردم حق بده ک ی جورایی ب برداشتن تحریما امیدوار شن مردم خسته شدند از خیانتهای داخلی و حالا دل به سیاستهای خارجی بستن
پاسخ:چون بچه آبی گفت جواب بده، جواب می دم: من هم فکر نمی کنم روی سخنم با مردم باشه. اگه دقت کرده باشین خطاب به مسئولینه.


بچه آبی
ساعت13:51---14 بهمن 1392
س
واقعا مطلب جالبی بود
خیلی خوشم اومد -


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: